Hizmetlerimiz

Teknik Destek

  • 7 Gün, 24 saat izleme, anında müdahele ve ücretsiz telefonla teknik destek,
  • Firewall-Check Point güvenlik desteği,
  • VirusWall güvenlik çemberi,
  • Ücretsiz-Online istatistiki data görüntüleme (MRTG),
  • Remote Management desteği,
  • Güçlü altyap, deneyimli kadro.

Enerji

  • Çift yedekli UPS besleme,
  • Yedekli 2 farklı enerji kaynağı ve kablolamaları,
  • Yedekli Air-Condition sistemi (iklimlendirme ve klima),
  • Yangın algılayıcı-alarm ve otomatik söndürme sistemi,
  • Güçlü altyapı,
“İhlas Net A.Ş. ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Standardı, TS 13080 / 5675788 Hizmet Yeterlilik Belgesi, ISO 10002:2004 Müşteri Şikayetleri Yönetimi ve ISO/IEC 27001:2005 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Sertifikası sahibidir.”