Kalite


Kalite Politikamız



ISO 9002 Kalite Belgesi

Kalite Anlayışımız

  • Şirketimiz Türkiye'de 2 yıldır, ilk ISO 9002 Kalite Belgesi ISS'dir,

  • ISO 9002 belgesi American Quality Assessors tarafından verilmeye layık görülmüştür,

  • Kalite sürecini digital platformda hazırlayan ve tamamlayan ilk ISS'dir,

  • İhlas.net kalite sürecinde kaliteli hizmet ve müşteri memnuniyetini yurtdışından gelen bağımsız denetçilere ispat etmiş ve kalite belgesini müşteri memnuniyeti üzerine kurmuştur.

Misyonumuz
Türkiye'ye Internet'i sevdirmek, benimsetmek.

Vizyonumuz
Bilişim Teknolojisini hayata entegre ederek birey, kurum ve kuruluşların yaşamlarını kolaylaştırmak ve zenginleştirmek, kurumlara rekabetçi güç kazandırmak, yurt dışı işbirlikleri ile milli ekonomiye katkıda bulunmak.

Şikayet Ele Alma Politikamız

İHLAS NET A.Ş.’nin temel felsefesi müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmaktır. Bu doğrultuda; müşteri şikayetlerinin sürekli iyileştirme için bir araç olduğunu kurum kültürü haline getirmiştir. Müşteri şikayetlerinin etkin bir şekilde ele alınması için personelimizin eğitimi sürekli hale getirilmiştir.

Müşteri şikayetinin giderilmesi için tüm birimler işbirliği halinde olup, gerekli yazılım, donanım ve altyapı sağlanmaktadır.
 
Bu nedenle müşteri şikayetleri mümkün olduğu kadar hızlı bir şekilde ele alınarak;

  • Yasal ve mevzuata dayalı şartlar,
  • Mali ve kuruluşumuzun ilgili şartları,
  • Müşterilerin, personelin ve diğer ilgili tarafların şartları göz önünde tutularak, müşteri şikayeti çözüme kavuşturulur.

Vizyonumuz
Bilişim Teknolojisini hayata entegre ederek birey, kurum ve kuruluşların yaşamlarını kolaylaştırmak ve zenginleştirmek, kurumlara rekabetçi güç kazandırmak, yurt dışı işbirlikleri ile milli ekonomiye katkıda bulunmak.

 

“İhlas Net A.Ş. ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Standardı, TS 13080 / 5675788 Hizmet Yeterlilik Belgesi, ISO 10002:2004 Müşteri Şikayetleri Yönetimi ve ISO/IEC 27001:2005 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Sertifikası sahibidir.”