Hizmetlerimiz

Merkezi Yönetim Sistemleri

  • Desktop yönetimi (Merkezi yazılım dağılımı, varlık yönetimi, antivirüs)
  • Network yönetimi (Response times ve erişilebilirlik)
  • Sistem yönetimi (MS Exchange, Operating Systems, MS, SQL, Oracle)
  • Yardım masası, Kurumsal Helpdesk ve takip sistemi
  • SLA (Servis Seviyesi Anlaşması),
  • 7x24 Trafik gözleme ve destek, problem yönetimi,
  • MPLS (Multiprotocol Layer Switching) ile güvenli altyapı imkanı,
  • Quality of Servise ile iletişim garantisi.
“İhlas Net A.Ş. ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Standardı, TS 13080 / 5675788 Hizmet Yeterlilik Belgesi, ISO 10002:2004 Müşteri Şikayetleri Yönetimi ve ISO/IEC 27001:2005 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Sertifikası sahibidir.”